04-09/2008 - Reisverslag uit Perth, Australië van Christien Loo - WaarBenJij.nu 04-09/2008 - Reisverslag uit Perth, Australië van Christien Loo - WaarBenJij.nu

04-09/2008

Door: Christien

Blijf op de hoogte en volg Christien

04 September 2008 | Australië, Perth

Het prunen in Margaret river was zo erg nog niet. Maar het bracht niks op. Dus ik had er nog 2 baantjes naast genomen. Want ik moest wat geld verdienen.
In het hostel was een hele goede sfeer. We waren een hele hechte group.
Maar de tijd begint te dringen. Toen ik me ging raeliseren dat mijn ticket al voor 1 oktober geplant staat, begon de stress er goed in te zitten. Toen heb ik mijn bus richting Perth gebooked.
1.5 uur voordat ik in de bus zou stappen kreeg ik een telefoontje van iemand uit mijn kamer dat ze een baan voor mij had, voor een week in Perth. En aangezien ik niet veel meer had en geen nee moest zeggen tegen zoiets heb ik het aangenomen. (En zit ik hier op het werk mijn blog bij te werken)

Het afscheid nemen was wel heel moeilijk in Margaret River, maar goed dat hoort erbij.
Er was daar een zweeds meisje, Annabel, zij is twee dagen geleden naar Perth gekomen. En ze wil samen met een vriendin en mij gaan reizen.

Vrijdag heb ik met haar afgesproken om haar vriendin te ontmoeten en de reis voor te bereiden.

Mijn plan is om Maandag met de Greyhound bus richting Overlander te reizen en dan Monkey Mia bezichtigen.

Ik zal daar niet veel op internet zijn want internet is daar erg duur.

Maar als jullie niks meer van mij horen. No Worries!
Dan ben ik naar alle waarschijnlijkheid opgegeten door een crocodil, gepakt door een Great White of een Bluering Octopus.

Ik ben bezig om mijn ticket te wijzigen in een maand later. Data volgen nog.


Cheers!


  • 04 September 2008 - 12:00

    Phia:

    Stress??? Het is toch vooral "no worries". Ik dacht dat je het al geleerd had.

    Papa en ik wensen je een goede reis toe en we zien wel hoe de contacten verlopen. Wij zijn in ieder geval van de "no worries".

    Liefs,
    mama.

  • 04 September 2008 - 12:30

    Cora:

    Cristien geniet van je laatste weken Down Under.
    Als je weer thuis bent horen wij wel hoe het verder is gegaan.
    Groetjes Cora

  • 04 September 2008 - 18:48

    Janny:

    Yes nog een maand erbij doe maar je doet zoiets maar eens in je leven

  • 04 September 2008 - 23:45

    Mario:

    Wel leuk... hoop je nog terug te zien...

  • 05 September 2008 - 19:26

    Joost, Joris &Louise:

    Veel plezier en TAKE CARE!!!

  • 07 September 2008 - 19:52

    Sharita:

    Heel veel plezier en geniet ze! Ik hoor wel hoe het allemaal gaat lopen.

    x

  • 08 September 2008 - 12:47

    Lorraine:

    je komt toch ooit nog wel terug he? Haha. Maar ik had precies hetzelfde gedaan hoor! ga je ook nog naar bali of gaat dat niet meer door? schat heel veel plezier in monkey mia, het klinkt in ieder geval heel leuk. en de groetjes van iedereen hier!

    kus lor

  • 09 September 2008 - 19:46

    Ans Van Riet:

    Leuk om weer wat van je te horen, je hebt het nog steeds erg naar je zin zo te lezen,gezellig dat jullie nu met z'n 3 en reizen.
    Nog veel plezier en groetjes van Ronald, Ans en Sander

  • 11 September 2008 - 03:04

    Evelien:

    Wat gaat de tijd toch snel! Binnenkort kom je weer naar nl...
    Geniet er nog maar even lekker van! Wel weer gezellig dat je er straks weer bent!
    xxx evelien

  • 15 September 2008 - 09:52

    Christien:

    Ik heb nu even geen tijd om heel verhaal te schrijven vandaar een kort berichtje...:

    Ik ben uiteindelijk er alleen vandoor gegaan. Maar je ontmoet overal mensen dus echt alleen is het niet. Ben nu in Broome en over een paar dagen ga ik richting darwin.
    Het is hier wel errg heet... zweeet zweet zweet..
    Seeya!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Christien

Hallo dank u voor een bezoek aan mijn pagina. Ik ga 16 november naar HongKong en dan 20 november naar Australie.

Actief sinds 25 Juli 2006
Verslag gelezen: 116
Totaal aantal bezoekers 30542

Voorgaande reizen:

16 November 2007 - 15 November 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: