Bali - Reisverslag uit Sydney, Australië van Christien Loo - WaarBenJij.nu Bali - Reisverslag uit Sydney, Australië van Christien Loo - WaarBenJij.nu

Bali

Door: Christien

Blijf op de hoogte en volg Christien

27 Oktober 2008 | Australië, Sydney

Hey hey!

I tried to change my flight first in Borneo but Cathey doesn't fly to Borneo :(
Then they told me Penang is nice. So I decided to go to Penang tonight. But because I had to pay at 15:30 at the airport, when my flight is at 22:00 I decided to keep my flight to bali. I don't wanna spend my last 6/7 hours in Sydney at the airport!!!
So I'll fly to Hong Kong followed by Bali. I will be very carefull. If something will happen... so be it.

Voor mensen die geen engels begrijpen. Ik ga vandaag naar Bali. Het is de hele tijd op het nieuws hier in Ozzy. En ze raden het me ten strengste af om naar Bali te gaan.
Maar ik heb geprobeerd om mijn vlucht te veranderen in Penang ( een plaatsje in Maleisie) maar dan zou ik om half vier naar het vliegveld moeten komen en zou ik mijn laatste 6/7 uur op het vliegveld in Sydney spenderen. Daar heb ik geen zin in. Ik ga dalijk nog lekker genieten van van een ijsje op een terras want het is hier bloed heet!
Dus ik heb besloten om gewoon naar Bali te gaan, en zal heel voorzichtig doen. Ik wil nu naar Amed een plaatsje aan de oostkant van Bali waar weinig toerisme is. Maar misschien als ik daar aankom kom ik op andere ideeen dus ik zie het wel als ik daar ben.Ik ga gewoon lekker genieten!

Ik hou jullie op de hoogte.


Groeten!
X

  • 27 Oktober 2008 - 12:40

    Ranni:

    Hoi Anne,

    Heel veel succes op Bali...zal vast allemaal goedkomen...En geniet er nog van...nog ff en je zit in de koude kikkerland..

    xx Ranni

  • 27 Oktober 2008 - 13:21

    Omar:

    Geniet er maar gewoon van joh, komt best goed!!

    Greetz x Omar!

  • 27 Oktober 2008 - 15:28

    Tara:

    Veel plezier daar. geniet ervan en doe voorzichtig.

    xxx Tara

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Christien

Hallo dank u voor een bezoek aan mijn pagina. Ik ga 16 november naar HongKong en dan 20 november naar Australie.

Actief sinds 25 Juli 2006
Verslag gelezen: 302
Totaal aantal bezoekers 30416

Voorgaande reizen:

16 November 2007 - 15 November 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: