Hoge dreigingen tegen australiers op Bali. - Reisverslag uit Sydney, Australië van Christien Loo - WaarBenJij.nu Hoge dreigingen tegen australiers op Bali. - Reisverslag uit Sydney, Australië van Christien Loo - WaarBenJij.nu

Hoge dreigingen tegen australiers op Bali.

Door: Christien

Blijf op de hoogte en volg Christien

26 Oktober 2008 | Australië, Sydney

Hallo Hier een berichtje van mij. Ik schrijf hier met een frans keybord. en is heel irritant. daarom kort bericht.
Ik hoorde van vele mensen en reis agencies dat het niet safe is om naar Bali te reisen. Ook volgens de australische goverment.
Ik zocht het op op internet maar was niks over bekend. Wel is het te vinden op smarttravel.gov.au en overal hier op het nieuws.
So I'll try to change my flight. Omdat het nu zondag is is het iets lastiger. Dus morgen ga ik proberen om naar thailand of Vietnam te gaan. Als dit niet lukt zal ik gewoon naar Bali gaan en zal ik heel voorzichtig doen.Ik weet alleen niet of ik er dan optimaal van kan genieten ;(

Ik hou jullie op de hoogte.

Love you all!!!

• 26 Oktober 2008 - 08:19

Frits:

je bent geen australier mar hollandse

• 26 Oktober 2008 - 08:51

Frits:

Actualiteiten
    In verband met de aankondigding, op 25 oktober 2008, van de executie van de drie 'Bali bombers' wordt geadviseerd extra waakzaamheid te betrachten. Reizigers wordt geadviseerd goed op omgevingssignalen te letten en de in dit reisadvies beschreven veiligheidsaanwijzingen ter kennis te nemen en op te volgen.