Aangekomen in Bali - Reisverslag uit Bali, Indonesië van Christien Loo - WaarBenJij.nu Aangekomen in Bali - Reisverslag uit Bali, Indonesië van Christien Loo - WaarBenJij.nu

Aangekomen in Bali

Door: Christien

Blijf op de hoogte en volg Christien

30 Oktober 2008 | Indonesië, Bali

Maandag 27 October heb ik Sydney verlaten. Het was moeilijk om afscheid te nemen.

Ik had een hele goede vlucht van Sydney naar Hong Kong want het vliegtuig was zowat leeg.
Tweede vlucht van Hong Kong naar Denpassar zaten heel veel nederlanders en duitsers in het vliegtuig.
In australie werd het heel erg afgeraden om te gaan. maar in nederland helemaal niet. Ook mijn airline had het me afgeraden.
Eenmaal in Denpassar aangekomen, weet ik niet waar ze het over hebben ik merk er helemaal niks van.
Ik ben naar Sanur gegaan. Heb daar een goede accomodatie gevonden. en ben gaan rusten. Volgende dag heb ik 20 pogingen gedaan om naar het strand te gaan maar ben ik door veel mensen meegenomen naar hun shop om te zien wat ze verkopen. De volgende dag (vandaag) ben ik naar Ubud gegaan. Hier zit ik in een guest house. heel krakkemikkig, dat zijn vaak de beste avonturen...
Ik denk dat ik hier nog een nacht blijf en dan naar casanogwat ga.

Het eten is hier heel erg lekker (en goedkoop) en ik spreek nu al aardig wat bahasa.

Groeten!


  • 30 Oktober 2008 - 14:35

    Ans:

    Hoi Christien
    Leuk om weer wat te lezen o ver je vertrek naar Bali,we hebben hier inderdaad niets gehoord over toestanden in indonesie, geniet nog maar van de laatste dagen daar
    Warm daar nog maar lekker op want hier is het s nachts al aan t vriezen.
    groetjes van ons drietjes
    R.A.S.

  • 30 Oktober 2008 - 23:40

    Janny:

    lieve Cristien, zo zie je maar weer een mens lijdt meestal het meest voor het lijden dat hij vreesd maar nimmer op komt dagen enz. Je hebt vertrouwd op je intuitie en het is prima gegaan geniet maar lekker van je laatste reisdagen . Lieve groet

  • 31 Oktober 2008 - 17:14

    Frits En Phia:

    fijn dat het toch allemaal goed is gegaan. Geniet er nog maar even goed van.
    even een tip, als je Bali verlaat moet je bij de pascontrolle nog wat betalen we denken (toen) 5000 rp .

    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Christien

Hallo dank u voor een bezoek aan mijn pagina. Ik ga 16 november naar HongKong en dan 20 november naar Australie.

Actief sinds 25 Juli 2006
Verslag gelezen: 292
Totaal aantal bezoekers 30413

Voorgaande reizen:

16 November 2007 - 15 November 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: