04-11-2008 - Reisverslag uit Sydney, Australië van Christien Loo - WaarBenJij.nu 04-11-2008 - Reisverslag uit Sydney, Australië van Christien Loo - WaarBenJij.nu

04-11-2008

Door: Christien

Blijf op de hoogte en volg Christien

04 Oktober 2008 | Australië, Sydney

Laat in de avond aangekomen in Darwin, kwam ik weer in een stad terecht. Dit was echt even anders dan de andere dorpjes waar ik daarvoor geweest was.
De volgende dag ben ik me gaan orienteren wat voor tour ik kon doen. Ook ben ik naar het museum gegaan waarover ik gelezen had dat ze daar de Cycloon hadden nagemaakt van een paar jaar geleden wat heel spectaculair zou zijn. (ze kunnen het heel mooi brengen). Aangekomen in dat museum is het gewoon een donkere kamer met een geluid van de cycloon. beetje teleurgesteld...
Maar wat ik wel erg mooi vond was Sweetheart dat is een beroemde croc die daar ligt bekend omdat ie ongelovelijk groot is.
Volgende dag ben ik naar Lichtfield gegaan. Het begon met een cruise over de Adelaide river. Als je in het water valt ben je dood, iedere vijf meter zag je wel een croc.
Op de boat gingen ze de crocs voeren en daardoor sprongen ze het water uit. Dat vond ik wel mooi om te zien. Ik heb wel aardige foto's daarvan gemaakt. voordat ik nu allemaal berichtjes krijg over mijn foto's.. het is een drama om die foto's erop te zetten dus dat doe ik wel als ik thuis ben.
Op de boot het ik iemand ontmoet en ik denk dat ik daarmee vrienden voor het leven ben.
Na de river cruise zijn we naar Lichtfield gegaan omdaar in meertjes met watervallen te zwemmen, en de rockpools. Later op de dag ook nog even een termieten les gehad. en toen weer terug naar darwin.
De volgende dag ben ik een beetje gaan relaxen en heb ik geen accomodatie gehad. ik heb een paar nachten op het strand geslapen. En ik kan je vertellen dat was beter dan de accomodatie want het was echt super warm.
Afgelopen zondag ben ik van Darwin naar Sydney gevlogen en de zelfde dag nog naar Newcastle gegaan.
De volgende dag heb ik een sighttour, van Jennifer dat meisje van de Adelaide river, gehad. Dit was erg mooi.
De dag daarna ben ik naar Corry & Aaltje gegaan, en hebben ze me meegenomen naar Toronto. Een pitoresk dorpje.
Gister ben ik van Newcastle naar Sydney terug gegaan.
En deze week heb ik om mijn administratie te doen, en afscheid te nemen. Daar ben ik heel slecht in. Maar ja dat hoort erbij.
Ik bel iedere dag met Cathey om mijn vluchten te veranderen want het zou kunnen dat iemand z'n vlucht canceld. Maar zoals het er nu uit ziet ga ik maandag 13 oktober naar Bali daar ben ik 4 dagen, en 20 Oktober kom ik terug naar nederland.

  • 04 Oktober 2008 - 17:15

    Ragnhild:

    Hey Christien,

    Zit het er alweer bijna op joh...balen!!!
    Geniet nog van je tijd in Sidney!!!!!!.

    Kus Ragnhild

  • 04 Oktober 2008 - 19:58

    Janny:

    Hoi Cristien, het zit er bijna op en je wilt er best nog blijven maar als je na al deze ervaringen weer hier thuis komt zul je merken dat je ook hier met een geheel nieuwe blik naar de oude situatie zult kijken en dat dat beslist niet negatief zal zijn, heb vertrouwen welkom thuis op 20 oktober

  • 05 Oktober 2008 - 00:46

    Mario:

    het blijft lekker spannend allemaal...x

  • 05 Oktober 2008 - 17:56

    Sharita:

    Geniet van je tijd en kijk alast uit naar 20 okt.

    dikke kus

  • 06 Oktober 2008 - 10:52

    Ruud En Cora:

    Dag Christien,
    Aan alles komt nu eenmaal een eind. Volgens ons heb je heel veel gezien en meegmaakt deze reis en ook nog een vriend voor het leven. Nou wat wil je nog meer.
    We spreken je graag over je belevenissen als je weer thuis bent.
    Nog een fijne (laatste) tijd, ook op Bali!

  • 11 Oktober 2008 - 16:30

    Ans:

    bijna 1 jaar geleden, wat een belevenissen heb jij meegemaakt, echt super, maar het is natuurlijk ook leuk om je familie en vrienden weer te zien.
    Nog veel plezier en een goede terugreis
    Groetjes van de van rietjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Christien

Hallo dank u voor een bezoek aan mijn pagina. Ik ga 16 november naar HongKong en dan 20 november naar Australie.

Actief sinds 25 Juli 2006
Verslag gelezen: 132
Totaal aantal bezoekers 30546

Voorgaande reizen:

16 November 2007 - 15 November 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: