Kan geen afscheid nemen van dit land! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Christien Loo - WaarBenJij.nu Kan geen afscheid nemen van dit land! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Christien Loo - WaarBenJij.nu

Kan geen afscheid nemen van dit land!

Door: Christien

Blijf op de hoogte en volg Christien

11 Oktober 2008 | Australië, Sydney

Er is het een en ander veranderd in mijn toekomst plannen.
Ik probeerde al dagen mijn vlucht te wijzigen maar er bleek in 1,5 maand geen stoel voor mij te zijn. Echt geloven kon ik het eigenlijk niet. Daarom probeerde ik iedere dag om mijn vlucht te veranderen. En terwijl ik het eigenlijk al opgegeven had. probeerde ik het toch nog maar een keer. En het is me gelukt! I'm so happy!!!
Ik ga maandag nog niet naar Bali, maar ben nu op zoek naar een baan. Ik vlieg 27 Octobre naar Bali. En kom 12 Novembre om half zeven in de ochtend aan in Amsterdam.

Seeya!
X


  • 11 Oktober 2008 - 07:21

    Ranni:

    Hey Christien,

    Lekker hoor, nog ff wat langer daar zijn! Veel plezier nog en geniet ervan.

    Ik heb mijn Wing gehaald, ben nu officieel een stewardess van de KLM Cityhopper. Vanaf maandag ben ik fulltime aan het werk.

    xx Ranni

  • 11 Oktober 2008 - 16:57

    Phia:

    Het ontvangstcomite, dat klaar zou staan de 20ste, heb ik meteen maar afgezegd toen ik hoorde dat je nog langer weg zou blijven.

    Veel plezier enne goed drinken (sportdrank)daar in die hitte.

    Liefs van papa en mama.

    P.s. Ranni, gefeliciteerd met het behalen van je Wing.

  • 11 Oktober 2008 - 20:22

    Janny:

    Goed joh dat je je eigen intuitie volgt geniet maar lekker van deze extra dagen

    lieve groet janny en Gerard Jan

  • 12 Oktober 2008 - 02:28

    Ans:

    bijna 1 jaar, wat een belevenissen heb jij meegemaakt, echt super, maar het is natuurlijk ook leuk om je familie en vrienden weer te zien.
    Nog veel plezier en een goede terugreis
    Groetjes van de van rietjes

  • 12 Oktober 2008 - 10:51

    Lorraine + Fam:

    schat wat fijn voor je! en nu extra genieten van je extra dagen he! heel veel plezier en kan niet wachten om je weer te zien!
    groetjes van iedereen!

  • 19 Oktober 2008 - 10:50

    Tara:

    Het jaar is snel gegaan. Je heb veel mee gemaakt! Geniet lekker van je laaste dagen daar tot in november.

    x

  • 19 Oktober 2008 - 16:11

    Annelies Kat:

    Ik kan me voorstellen dat het moeilijk zal zijn afscheid te nemen van dit land en.... deze levensstijl. Toch fijn dat je bijna terugkomt. Jammer echter dat we dan je verhalen moeten missen!
    Enjoy, take care, have a safe trip home and we'll see each other defenitely in the near future! groetjes uit londen, Annelies

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Christien

Hallo dank u voor een bezoek aan mijn pagina. Ik ga 16 november naar HongKong en dan 20 november naar Australie.

Actief sinds 25 Juli 2006
Verslag gelezen: 178
Totaal aantal bezoekers 30541

Voorgaande reizen:

16 November 2007 - 15 November 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: