Vervolg van mijn reis - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Christien Loo - WaarBenJij.nu Vervolg van mijn reis - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Christien Loo - WaarBenJij.nu

Vervolg van mijn reis

Door: Christien

Blijf op de hoogte en volg Christien

08 April 2008 | Nederland, Zoetermeer

Toen ik onderweg naar Nederland was uit Nieuw Zeeland ben ik nog snel even een Wales en Dolphin spotting gaan doen in Auckland. Tijdens deze boottocht heb ik wel een wale gezien maar hij was een beetje verlegen dus heb geen foto's kunnen maken. Ook heb ik kort hierna een dolfijn gezien voor korte duur. Ook dit was niet wat de organisatie waarmee ik was, beloofd had. Dus heb ik een gratis ticket gekregen om het nog een keer te doen. Maar ja ik ben na deze bootreis meteen naar de airport gegaan om via LA naar Nederland te komen.

Nu had ik de keus om gelijk naar Australie te vliegen maar door dat ik nog een keer kon wales spotten heb ik toch besloten om terug te gaan naar Auckland.


Mijn ouders ga ik maandag naar het vliegveld in Dusseldorf brengen. Die gaan nu via Dubai naar Sydney. Hier zijn zij van plan om een campervan te huren en dan langs het Great Barrier Rif naar Cairns te reizen.

Ik ga de volgende dag voor een paar dagen in Amsterdam werken.
En de 22ste april ga ik van Amsterdam naar Kuala Lumpur voor een paar dagen. Vervolgens ga ik een paar dagen naar Auckland, en dan 1 mei ga ik naar Brisbane.

Vervolgens laat ik mij onderweg oppikken door mijn ouders om met een campervan het Great Barrier Rif te gaan ontdekken.


Naar aanleiding van mijn vorige bericht is gebleken dat veel mensen mijn site lezen maar niet het lef hebben een berichtje te plaatsen terwijl ze soms nuttige informatie kunnen hebben voor mij. Ik bijt niet hoor!!! In zo'n geval vraag ik naar mij te mailen!!!

Mijn mail adres is: christienvanloo@gmail.com


Keep in Touch!

X







  • 08 April 2008 - 21:23

    Elise:

    Hai christien! Je bent dus nog in Nl, zin om te meeten? KUssie Elise

  • 09 April 2008 - 10:16

    Leon:

    haha die crisje! hoes ie nu met je!? Echt klote voor jullie,ik leef met je/jullie mee schat. Hee maar als je zin hebt om wat te doen let me know babe. Lijkt me gezellie.
    Dikke ZOEN van mij
    0618448590 (ben zelf heel veel nmmrs kwijt)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Christien

Hallo dank u voor een bezoek aan mijn pagina. Ik ga 16 november naar HongKong en dan 20 november naar Australie.

Actief sinds 25 Juli 2006
Verslag gelezen: 141
Totaal aantal bezoekers 30547

Voorgaande reizen:

16 November 2007 - 15 November 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: