24-04-08 - Reisverslag uit Perth, Australië van Christien Loo - WaarBenJij.nu 24-04-08 - Reisverslag uit Perth, Australië van Christien Loo - WaarBenJij.nu

24-04-08

Door: Christien

Blijf op de hoogte en volg Christien

24 Juni 2008 | Australië, Perth

Terwijl ik in Sydney op zoek was naar een baan was ik de hele tijd in twee strijd met mezelf van als ik hier ga werken ben ik hier weer voor een lange tijd. En ik ben al zo lang in Sydney geweest en ik wist niet of ik dat wel zou willen.

In Sydney was het voetbal kijken wel heel gezellig. Ik heb in een voetbal kroeg ook interresante mensen ontmoet die hadden gezegt dat ik naar Tamarama beach moest komen om daar te gaan surfen met hun.

Twee dagen later ging ik naar Tamarama beach en heb ik ze niet gevonden. Wel liep er een mannetje die zei dat ik even naar zijn vrouw moest gaan want die had een verrekijker. Ik loop naar die vrouw toe en toen mocht ik door haar verrrekijker kijken.... En wat zag ik toen???

AAAAAHHH!!!
Ik zag walvissen heel hoog springen de volgende dag stond het in de krant. De walvissen hebben de hele maand hier voor veel nieuws gezorgd want ze waren een week daarvoor gewoon in de harbour. Niet te geloven.

Ik ben nog naar Manly beach gegaan en was helemaal onder de indruk van de walvisssen waardoor ik weer in Sydney wou blijven. En werk in Manly was niet zo moeilijk te krijgen maar na een nacht daar geslapen te hebben boven een club heb ik toch maar besloten dat ik zo snel mogelijk weg uit Sydney moest.

Toen heb ik een vlucht gebooked voor 19 juni.
Het afscheid wat ik moest nemen was wel erg zwaar maar ja dat heb je als he reist nou eenmaal.

Vervolgens ben ik met virginblue naar Perth gevlogen. Ik had een raamplaats. en er waren niet veel wolken.
Het was een hele mooie vlucht, ik heb er erg van genoten.

Toen heb ik van het Billabong hostel een shuttle gekregen. En heb ik Perth by night bekeken. Dit was erg leuk.

De volgende dag heb ik dingen meegemaakt die niet zo heel leuk waren waardoor ik weg wou uit Perth.

Een dag later ben ik naar een tante van een tante van mij gegaan. hier ben ik nu nog steeds. Ze is een vrouw van 82 jaar en woont in Melville. haar kleindochter kan mij misschien aan werk helpen en daar wacht ik nu op. Ook ben ik zelf op zoek naar werk.

Ik gedraag mij nu als een toerist en heb het hier heel erg naar mij zin.

Groeten!

  • 24 Juni 2008 - 08:44

    Sharita:

    Hoop dat het niet al te nare dingen zijn die je in Perth heb meegemaakt. Maar ik kan je denk ik wel opvrolijken ''Ik ben geslaagd''. Ik ben zo blij!!!!

    Geniet ervan dikke kus Sharita

  • 24 Juni 2008 - 14:44

    Janny:

    goed joh, dat je zo duidelijk voelt wat goed en veilig voor je is.
    Ga zo door, en laat je even verwennen. Lieve groet Janny

  • 25 Juni 2008 - 09:34

    Lorraine:

    hai schat,

    wat jammer dat je iets naars hebt meegemaakt. ik hoop dat je van nu af aan alleen maar leuke dingen in perth zult beleven. Ik hoorde dat het een hele leuke stad is. een vriendin van mij heeft daar 3 maanden gezeten. dus als je wat info wilt van haar, kan ik het even vragen voor je! heel veel plezier en succes met het vinden van werk! oh en bekijk je Gmail even! kus

  • 04 Juli 2008 - 18:18

    Louise:

    Hi An, hoe gaat het met je? We kijken ernaar uit om te lezen over je nieuwe avonturen!
    Groetjes!!

  • 08 Juli 2008 - 08:18

    Christien:

    Ik heb gewoon gewerkt en nog niet zo heel veel avontuur meegemaakt. vandaar nog geen nieuw verhaal.
    Soon zal ik weer snel verder reizen naar het noorden so heb nog even geduld

    XXX

  • 08 Juli 2008 - 10:21

    Ans:

    Hoi Christien
    We missen je verhalen, ga je gauw weer schrijven?????
    Hoe is Perth eigenlijk,is het trouwens makkelijk om werk te krijgen.
    We horen wel van je
    lieve groetjes
    Ans, Ron en Sander

  • 11 Juli 2008 - 07:52

    Ruud & Cora:

    Dag Christien,
    Net terug van onze vakantie in IJsland (zeer geslaagd) en lezen nu je bericht.
    Heel speciaal dat je de walvissen gezien hebt, onze 'whale watch' ging door de harde wind niet door. Dus toch wel een beetje jaloers.
    Pas goed op je zelf en werk ze.
    Ruud

  • 23 Juli 2008 - 19:51

    Linda En Pieterbas:

    Hoi Christien(tje),

    Ja we leven nog steeds en nu we toch samen achter de pc zaten dachten we laten we EINDELIJK is een berichtje sturen naar jou!
    Wat een coole ervaringen doe je daar op! Ben je alweer druk aan het werken???
    Geniet van als het moois daarzo maar kom wel weer terug naar Nederland!
    Succes en we houden je in de gaten op je site!

    kuss

  • 02 Augustus 2008 - 12:29

    Tara:

    He christien,

    Hoe is het nou met je? Gaat het daar allemaal beetje. Heb nou een betere plek gevonden. Ik hoop dat het allemaal goed gaat.

    x Tara

  • 05 Augustus 2008 - 08:41

    Annelies Kat:

    Hi there,

    geen nieuwe verhalen omdat je druk aan het werk bent? Afgelopen week toen wij een weekje over waren in Zoetermeer zijn we bij je ouders langs geweest en hebben een adembenemende fotoreportage gezien over jullie gezamenlijke reis door Australie. Fantastisch land maar ook bijzonder mooi gefotografeerd! We hebben genoten!
    Herman en Annelies

  • 06 Augustus 2008 - 11:29

    Christien:

    Hahaha

    Ze zeggen hier dat ik beter ben dan de Jappaners!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Christien

Hallo dank u voor een bezoek aan mijn pagina. Ik ga 16 november naar HongKong en dan 20 november naar Australie.

Actief sinds 25 Juli 2006
Verslag gelezen: 139
Totaal aantal bezoekers 30549

Voorgaande reizen:

16 November 2007 - 15 November 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: