Begin van de Outback. - Reisverslag uit Coober Pedy, Australië van Christien Loo - WaarBenJij.nu Begin van de Outback. - Reisverslag uit Coober Pedy, Australië van Christien Loo - WaarBenJij.nu

Begin van de Outback.

Door: Christien

Blijf op de hoogte en volg Christien

07 Mei 2008 | Australië, Coober Pedy

ja mijn excuses voor het niet nalezen van mijn verhaal.
Die nachtsafari heb ik met een 4wd gedaan. ja ik moest daar heel snel schrijven. nu ook weer want ik mag maar een paar minuten op internet.

De 12 apostelen dat zijn nu nog 8 uit de zee stekende rotsen wat een heel mooi gezicht geeft. Over 6 jaar zullen er nog maar zes overzijn. Vanwege de zee slijt dat allemaal weg. We hebben hier een jongen ontmoet die een helicopter vlucht heeft gemaakt en hij heeft beloofd om een foto op te sturen. Dat is echt heel mooi.


We zijn gister van Adelaide naar Woomera gereden daar begon eigenlijk de echte droogte.

Vandaag zijn we in van Woomera naar Coober pedy gereden. in 4 uur 350 km. Onderweg moesten we tanken, en hebben we snel een kop koffie naar binnen gewerkt. op een gegeven moment zegt een man daar heb je een emu. Iedereen vloog naar buiten. En we hebben foto's gemaakt. We gingen voor de foto wat dichter ernaar toe. Maar toen die beesten vlak bij de weg kwamen, en er op dat moment ook nog eens een road train langs kwam zagen we dat die beesten super snel waren. Hier waren we wel een beetje van geschrokken want die beesten kunnen je aanvallen. Dus toen zijn we maar weer weggegaan.

Onderweg zien we veel aangereden kangeroo's liggen, en allemaal gieren die dat vlees opeten..

Nu zitten we in de outback dus kan lang duren voordat ik nog wat laat horen.


De groeten!

P.S. Ik hoop dat jullie dat verhaal van de apostelen snappen en ook van de 4wd. Zie anders discovery channel!!!


  • 07 Mei 2008 - 06:01

    Louise:

    Discovery channel??? Kun je geen foto's uploaden?

    Is het lekker weer daaro? Hier is het 23 graden. Lekker BBQen elke dag...

    Groetjes!

  • 07 Mei 2008 - 13:41

    Lorraine:

    hai lieverd,

    is het fijn om met de camper rond te touren? je hoeft nu natuurlijk nergens meer rekening mee te houden! hoe is het daar? al weer beter weer? en wat is trouwens een emu?
    heel leuk om je laatst nog even gesproken te hebben en bedank je ouders voor de ontzettend lieve kaart die ze gestuurd hebben namens mama en mij
    heel veel plezier
    kus

  • 07 Mei 2008 - 20:57

    Janny Gerard-jan:

    lieve Cristien wat is een road train
    groetjes voor alledrie Janny Gerard-Jan

  • 09 Mei 2008 - 09:37

    Sharita:

    Ik ken de apostelen, hahah

    Het is hier ook goed weer! Mis het terrasjes pakken van ons.

    x

  • 11 Mei 2008 - 09:21

    Cora:

    Hallo Christien, ik ben erg nieuwsgierig naar de camper waar jullie mee reizen. Kan je een fototje op de site zetten?
    Groetjes, ook aan paps en mams.

  • 16 Mei 2008 - 13:39

    Evelien:

    Hey meis!
    Lekker aan t touren daar met je ouders...? Hoop dat jullie n mooie tijd hebben.
    Wij hebben helaas een minder leuke tijd nu, hebben helaas afscheid moeten nemen van onze opa. Is vorige week overleden....
    xxx evelien

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Coober Pedy

Christien

Hallo dank u voor een bezoek aan mijn pagina. Ik ga 16 november naar HongKong en dan 20 november naar Australie.

Actief sinds 25 Juli 2006
Verslag gelezen: 164
Totaal aantal bezoekers 30545

Voorgaande reizen:

16 November 2007 - 15 November 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: